Dit hoorde je in deze episode:
Omdat ik een online bedrijf heb, doe ik mijn marketing ook volledig online. En dat doe ik zonder een rolletje te spelen, met een marketing strategie die helemaal bij mij past. Op mijn manier.
Ik kan helemaal mezelf zijn in mijn business, in de samenwerking met mijn ideale klanten, en in mijn marketing. En dat is super belangrijk, want voor een heel groot stuk wordt het succes van mijn online onderneming bepaald door de mate waarin ik mezelf kan zijn.
In deze aflevering:
- maak je kennis met Joke, mijn ideale klant, en kom je te weten waarom het zo belangrijk is om die ideale klant oefening te doen
- vertel ik wat naast jezelf zijn de andere belangrijke factor is om je ideale klant zonder veel moeite aan te trekken
- en kom je te weten wat het mooiste compliment – of misschien eerder de meest kritische opmerking – was die ik ooit kreeg
Als er één persoon is die ik je zou aanraden om te volgen als het gaat over marketing en radicaal jezelf zijn, dan is het mijn gast uit de vorige episode: Anouck Meier.
Beluister deze zeker als je dat nog niet deed, dat kan hier. We hebben het over hoe online ondernemen voor haar werkt in de praktijk en we halen daarover ook een paar mythes onderuit.
Deze week, op maandag 26 en woensdag 28 september geeft Anouck een gratis online masterclass met als titel “Ontwerp de marketingstrategie die bij je past”. Daarin leer je net datgene waar deze episode over gaat: radicaal jezelf zijn in je marketing.
Aanmelden voor de masterclass kan hier.
Heb je de masterclass gemist, check dan zeker ook eens Content Rebels, de online marketingcursus van Anouck, die ik zelf gevolgd heb en waar ik mega enthousiast over ben. Daarvoor inschrijven kan nog tot 3 oktober 2022.